کد خبر : 33337
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1403 - 14:45

آغاز مهلت ۱۵ روزه برای ثبت اطلاعات دستمزد در سامانه حقوق و مزایا

آغاز مهلت ۱۵ روزه برای ثبت اطلاعات دستمزد در سامانه حقوق و مزایا
دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توانند از فردا (اول بهمن‌ماه) طی مهلت ۱۵ روزه، اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای خود را در سامانه ثبت حقوق و مزایا سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاح، بارگذاری و تایید نهایی کنند.

آبان نیوز| معاونت حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت، ۱۱ دی‌ماه طی اطلاعیه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، مهلت بدون تمدید برای اصلاح، بارگذاری و تایید نهایی اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای خود در سامانه حقوق و مزایا را این مهلت را ابلاغ کرده بود که این مهلت از فردا (یکم بهمن) آغاز می‌شود.

 

به گزارش ایسنا،‌ بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی، دستگاه‌های اجرایی کشور فقط در یک مرحله و طی روزهای اول تا پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت حقوق و مزایا، اطلاعات حقوق و مزایای خود در ماه‌های فروردین تا آذرماه را اصلاح و تایید نهایی کنند.

 

همچنین، بارگذاری اطلاعات مربوطه به دی امسال نیز تنها در همین مهلت قانونی امکان‌پذیر بوده و این مهلت برای ویرایش و بارگذاری قابل تمدید نخواهد بود.

 

گفتنی است؛ این مهلت قانونی پیرو درخواست‌های مکرر دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده و طبق تاکید سازمان اداری و استخدامی، پس از این مهلت قانونی، امکان بررسی درخواست‌های مطروحه از سوی دستگاه‌های اجرایی کشور وجود نخواهد داشت.

 

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.