کد خبر : 12354
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 10:49
-

شهریه دانشگاه آزاد را با درصد منطقی افزایش دهید

شهریه دانشگاه آزاد را با درصد منطقی افزایش دهید
دانشجویان دانشگاه آزاد خواستار افزایش منطقی و معقول شهریه این دانشگاه شدند.

آبان نیوز : هر ساله نزدیک مهرماه و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید که دانشجویان برای انتخاب واحد ترم جدید اقدام می‌کنند با افزایش شهریه دانشگاه مواجه می‌شوند؛ این افزایش به طور معمول حدود ۱۵ درصد است اما امسال دانشجویان دانشگاه آزاد با ثبت پویشی در سامانه فارس من اعتراض خود را نسبت به افزایش غیرمعمول شهریه برای دانشجویان رشته‌های مختلف اعلام کردند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: من دانشجوی رشته روان‌شناسی هستم، هر سال شهریه‌های سال تحصیلی جدید براساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه با افزایش چند درصدی رو به روست و این مسأله برای دانشجویان عادی شده است، اما  امسال دانشجویان کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی با شهریه‌ای غیرمتعارف مواجه شدند به طوریکه شهریه نسبت به ترم گذشته دو یا حتی نزدیک به سه برابر شده است.

وی اظهار داشت: یک دانشجوی کارشناسی ارشد چطور می‌تواند هر ترم ۱۱- ۱۲ میلیون شهریه پرداخت کند، بخصوص که این شهریه از حدود ۵ میلیون به این مقدار رسیده است.

وی افزود: اطلاعی ندارم که برای رشته‌های دیگر هم به همین صورت است یا خیر، اما دانشجویان رشته روان‌شناسی دانشگاه آزاد به این میزان افزایش شهریه اعتراض دارند و خواستار افزایش به صورت معقول و منطقی هستند.

دانشجویان رشته‌های دیگر دانشگاه آزاد نیز با ثبت پویش در سامانه فارس من از مسوولان خواستند که با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، امسال افزایش شهریه نداشته باشند./فارس

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.