کد خبر : 15562
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 11:59
-

رئیسی: وزارت راه اقدامات موثر برای ساماندهی وضعیت مسکن را ادامه دهد

رئیسی: وزارت راه اقدامات موثر برای ساماندهی وضعیت مسکن را ادامه دهد
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.

 آبان نیوز | آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک حضور وزرای جدید در دولت گفت: حضور اعضای جدید در دولت فرصتی است تا با بهره‌گیری از تجربیات پیشین و همفکری و استفاده از توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌های جدید، و عزم، اراده و خرد جمعی، ماموریت‌ها و امور مربوط به دولت را موثرتر و کارآمدتر به پیش برد.

رئیس جمهور همچنین با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با تبریک فرارسیدن ماه دی‌الحجه و نیز اعیاد این ماه اظهار کرد: در این ماه درهای رحمت به روی انسان‌ها گشوده می‌شود و باید از این فرصت برای بهره‌مندی از عنایات الهی به ویژه در راستای حل مشکلات بهره مضاعف گرفت./فارس

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.