کد خبر : 16082
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 20:27
-

کنعانی زادگان پرسپولیسی شد

کنعانی زادگان پرسپولیسی شد
در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر کشور پرسپولیس ستاره ایرانی لیگ ستارگان قطر را جذب کرد.کنعانی زادگان پس از دو فصلی دوری با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست.

آبان نیوز| در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر کشور پرسپولیس ستاره ایرانی لیگ ستارگان قطر را جذب کرد.کنعانی زادگان پس از دو فصلی دوری با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست.

کنعانی‌زادگان به دو فصل اخیر را در الاهلی قطر بازی کرده بود، بعد از رسمی شدن جدایی‌اش از این تیم قطری، مذاکرات چند هفته‌ای را با پرسپولیس انجام داد و در نهایت به تیم سابق خود برگشت.

کنعانی‌زادگان سال ۹۸ به پرسپولیس ملحق شد و به مدت دو فصل در پرسپولیس بود و با این تیم به دو مقام قهرمانی دست یافت و از سال ۱۴۰۰ راهی لیگ قطر شد. او سابقه بازی برای استقلال را هم دارد و در جام جهانی به مدت چند دقیقه در برابر انگلیس بازی کرد.

جالب اینکه این سومین مقطع حضور کنعانی در پرسپولیس به حساب می‌آید. او در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست و سپس برای گذراندن سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت و بعد از آن در سایپا و ماشین‌سازی توپ زد.

او بار دیگر در لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست و در شرایطی که ابتدا به دلیل حضورش در استقلال هجمه زیادی را تحمل می‌کرد، کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل شد و توانست با تاثیرگذاری در قلب خط دفاعی سرخ‌ها محبوبیت خود را افزایش دهد و به دو قهرمانی متوالی در تیم یحیی دست پیدا کند.

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.