سرعت افسانهای در جذب کاربر
تردز؛ پیشتاز رکوردها
آبان نیوز : تردز (Threads)، سرویس پیام کوتاهی که به عنوان جایگزینی برای توییتر راهاندازی شد، همانطور که سرویس داده آنلاین Quiver Quantitative اعلام کرده، توانسته ۱۰۰ میلیون کاربر را تنها در پنج روز جذب کند.
باید دید رشد تردز تا چه حد پایدار است و چه تعداد از کاربران میخواستند این اپلیکیشن را برای مدت کوتاهی امتحان کنند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بر اساس برآوردها، تعداد کاربران فعال توییتر در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است. از زمانی که این سرویس توسط ایلان ماسک تصاحب شد و بسیاری از نیروی کار آن اخراج شدند، این سرویس متن کوتاه که در سال ۲۰۰۶ شروع به کار کرده بود، دچار آشفتگی شده و برخی از تبلیغکنندگان را ترسانده است. شرکت تحت هدایت ایلان ماسک در حال حاضر متا را به شکایت در مورد اپلیکیشن جدیدش یعنی Threads تهدید کرده و شرکت آمریکایی را به سرقت «اسرار تجاری و سایر داراییهای معنوی» با استخدام کارمندان سابق توییتر متهم میکند. متا این اتهام را رد کرده است.
تردز متعلق به شرکت مادرِ فیسبوک، یعنی متا است و رسماً شاخهای از اینستاگرام تابعه متا است. این کار رشد برنامه را آسانتر میکند، زیرا هر کسی که قبلاً یک حساب اینستاگرام دارد میتواند مستقیماً با دادههای دسترسی مناسب وارد Threads شود و مخاطبین خود را انتقال دهد. اینستاگرام بیش از دو میلیارد کاربر دارد.
این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی دو ماه طول کشید تا به ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان برسد. برای مقایسه بهتر، ۹ ماه طول کشید تا اپلیکیشن ویدیویی TikTok به ۱۰۰ میلیون برسد و خود اینستاگرام نیز از راهاندازی آن در سال ۲۰۱۰ دو سال و نیم طول کشید تا به این تعداد کاربر برسد.
برچسب ها :تردز ، هوش مصنوعی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰