کد خبر : 18251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 12:07
-

دلار به کانال ۵۰ هزار تومان رسید

دلار به کانال ۵۰ هزار تومان رسید
فعالان اقتصادی معتقدند بازار در نقطه بسیار حساسی قرار گرفته که اگر به بالای مرزهای مقاومتی برود و تثبیت بدهد، شاهد ادامه روند صعودی خواهیم بود. مرز مقاومتی مهم برای دلار تهران در شرایط فعلی در محدوده 50 هزار و 700 تومان و در هرات مرز 50 هزار تومان است.

آبان نیوز : روز گذشته خبر انحلال کانون صرافان التهابات در بازار ارز تهران را افزایش داد.اختلاف بانک مرکزی و کانون صرافان باعث شده که بازیگران ارزی در تهران از آب گل آلود ماهی بگیرند؛ قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز از ۴۹هزار و ۳۰۰ تومان به ۵۰ هزارو ۲۰۰ تومان رسید.

در حال حاضر بررسی تکنیکالی دلار نشان می دهد که اسکناس آمریکایی در یک مثلث محصور شده و پس از برخورد به حمایت خط روند صعودی این مثلث به بالا برگشته، در روز نهم به ضلع بالایی مثلث برخورد کرده و در روز سه شنبه مقاومت را با یک کندل بلند بدون سایه شکسته است که خودش یک سیگنال فنی صعودی است‌.

از سوی دیگر فعالان اقتصادی معتقدند بازار در نقطه بسیار حساسی قرار گرفته که اگر به بالای مرزهای مقاومتی برود و تثبیت بدهد شاهد ادامه روند صعودی خواهیم بود. مرز مقاومتی مهم برای دلار تهران در شرایط فعلی محدوده ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان و در هرات مرز ۵۰ هزار تومان می باشد.

از سوی دیگر، برخی از معامله گران دیشب باور داشتند  که قیمت دلار دیروز به صورت هیجانی بالا رفت و از احتمال اصلاح شدن آن در روز جاری سخن می گفتند.به عقیده این دسته در صورتی که امروز مرز ۵۰هزر و ۲۰۰ تومان از دست برود احتمال عقب نشینی تا محدوده ۴۸هزار و ۸۰۰ تومان وجود دارد. /اقتصاد نیوز

 

امتیاز شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.