کد خبر : 3123
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 13:29
-

در واکنش به رد صلاحیت گسترده در انتخابات شورای اسلامی شهر

سیدحسن خمینی: بساط تنگ‌نظری و حذف برداشته شود

سیدحسن خمینی: بساط تنگ‌نظری و حذف برداشته شود
سید حسن خمینی گفت: هیچ راهی جز «بازگشت به مردم» و هیچ چیزی برای کشور واجب‌تر از یک «انتخابات پر شور» و «شامل» نیست. انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ‌نظری و حذف برداشته شود.

سید حسن خمینی گفت: انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شود.

به گزارش  آبان نیوز به نقل از خبرآنلاین، کلیپی از اظهارات اخیر حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در انتقاد از ردصلاحیت های گسترده نامزدان انتخابات شوراهای شهر و روستا در صفحه رسمی اینستاگرام وی منتشر شد.

در این کلیپ، سید حسن خمینی می گوید: هیچ راهی جز «بازگشت به مردم» و هیچ چیزی برای کشور واجب تر از یک «انتخابات پر شور» و «شامل» نیست. انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شود.

وی ادامه داد: «تقسیم بر دو کردن» نیروهای کشور باعث ترفیع چاپلوسان و متملقانی می شود که اتفاقا به سخنانی که می گویند هم باور ندارند. بنده چه اولویتی نسبت به شما دارم که یکی را راه بدهم و یکی را راه ندهم؟! قانون هم اگر جلوی حقوق مردم را می گیرد، قانون غلطی است و باید به سمت اصلاح آن رفت.

امتیاز شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.